Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Вимоги до написання кваліфікаційної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D5 МАРКЕТИНГ освітньої програми Маркетинговий менеджмент. Ступінь вищої освіти: Магістр

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маковецька, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Богачова, Ася Володимирівна
dc.contributor.author Решетник, Надія Іванівна
dc.contributor.author Шульпіна, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-12-02T12:31:35Z
dc.date.available 2025-12-02T12:31:35Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Вимоги до написання кваліфікаційної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D5 МАРКЕТИНГ освітньої програми Маркетинговий менеджмент. Ступінь вищої освіти: магістр / уклад.: І. М. Маковецька та ін.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.: Видав. центр КНЛУ, 2025. - 44 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7962
dc.description.abstract Вимоги до написання кваліфікаційної роботи складено відповідно до стандарту вищої освіти за спеціальністю D5 Маркетинг галузі знань D Бізнес, адміністрування та право для другого (магістерського) рівня вищої освіти та освітньої програми Маркетинговий менеджмент для здобувачів ступеня вищої освіти магістр. Написання кваліфікаційної роботи є формою атестації здобувачів вищої освіти ступеня магістр, спрямованою на встановлення відповідності засвоєних рівня й обсягу знань, умінь та інших компетентностей вимогам стандарту вищої освіти ступеня магістр за спеціальністю D5 Маркетинг та освітньої програми Маркетинговий менеджмент для здобувачів ступеня вищої освіти магістр в галузі знань D Бізнес, адміністрування та право. Кваліфікаційна робота є підсумковим самостійним теоретико-прикладним науковим дослідженням здобувача, що виконується ним на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти і передбачає розв’язання складної задачі або проблеми у сфері сучасного маркетингу, маркетингового менеджменту, що потребує здійснення досліджень та / або інновацій і характеризується комплексністю і невизначеністю умов, із застосуванням теорій та методів економічної науки. en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject кваліфікаційна робота магістра en_US
dc.subject вимоги en_US
dc.title Вимоги до написання кваліфікаційної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності D5 МАРКЕТИНГ освітньої програми Маркетинговий менеджмент. Ступінь вищої освіти: Магістр en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу