dc.contributor.author |
Дордука, Єлизавета Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-27T11:16:44Z |
|
dc.date.available |
2020-11-27T11:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Дордука Є. А. Теоретичні аспекти розвитку ділового туризму в Німеччині: кваліфікаційна робота магістра / Є. А. Дордука; наук. кер. Васильчук В.М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 123 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/837 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є аналіз теоретичних аспектів розвитку ділового
туризму в Німеччині.
Для досягнення мети в роботі було поставлено і вирішено наступні
завдання:
провести дослідження теоретичних підходів до визначення поняття
«діловий туризм»;
дослідити місце МІСЕ-туризму у системі класифікацій галузі;
охарактеризувати особливості управління туристичною галуззю
Німеччини;
провести діагностику стану ринку ділового туризму у Південній та
Північній Німеччині;
охарактеризувати особливості розвитку сфери службових поїздок у
Східній, Центральній та Західній Німеччині;
охарактеризувати специфіку проектування бізнес-туру в Німеччині;
провести оцінку позиції Німеччини на світовому ринку ділового
туризму;
проаналізувати модель розвитку ринку корпоративних поїздок в
Німеччині та Україні. |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
діловий туризм |
en_US |
dc.subject |
в’їзний туризм |
en_US |
dc.subject |
туристичний салон |
en_US |
dc.subject |
виставки |
en_US |
dc.subject |
ярмарки |
en_US |
dc.title |
Теоретичні аспекти розвитку ділового туризму в Німеччині |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |