Repository of
Kyiv National Linguistic University

Вплив сучасної реклами на ціннісно-смислову структуру молодіжної свідомості

Show simple item record

dc.contributor.author Дорошина, Катерина Максимівна
dc.date.accessioned 2020-11-27T11:33:02Z
dc.date.available 2020-11-27T11:33:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дорошина К. М. Вплив сучасної реклами на ціннісно-смислову структуру молодіжної свідомості: кваліфікаційна робота магістра з психології / К. М. Дорошина; наук. кер. Бондаренко О. Ф.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 115 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/839
dc.description.abstract Мета даної роботи полягає у визначенні впливу сучасної реклами на формування ціннісно-смислової структури особистості молоді. Окреслена мета зумовлює розв’язання таких дослідницьких завдань: - розкрити сутність явища та виявити зміст поняття ціннісно-смислової структури особистості; - розглянути явище формування ціннісно-смислової структури молоді через призму реклами; - дослідити характер впливу реклами на формування ціннісно-смислової сфери молоді; Об’єктом дослідження є ціннісно-смислова сфера особистості. en_US
dc.subject ціннісно-смислова структура en_US
dc.subject цінності en_US
dc.subject молодь en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маvalue-semantic structure en_US
dc.subject values en_US
dc.subject youth en_US
dc.subject advertising en_US
dc.title Вплив сучасної реклами на ціннісно-смислову структуру молодіжної свідомості en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account