dc.contributor.author |
Дорошина, Катерина Максимівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-27T11:33:02Z |
|
dc.date.available |
2020-11-27T11:33:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Дорошина К. М. Вплив сучасної реклами на ціннісно-смислову структуру молодіжної свідомості: кваліфікаційна робота магістра з психології / К. М. Дорошина; наук. кер. Бондаренко О. Ф.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 115 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/839 |
|
dc.description.abstract |
Мета даної роботи полягає у визначенні впливу сучасної реклами на формування
ціннісно-смислової структури особистості молоді.
Окреслена мета зумовлює розв’язання таких дослідницьких завдань:
- розкрити сутність явища та виявити зміст поняття ціннісно-смислової
структури особистості;
- розглянути явище формування ціннісно-смислової структури молоді через
призму реклами;
- дослідити характер впливу реклами на формування ціннісно-смислової
сфери молоді;
Об’єктом дослідження є ціннісно-смислова сфера особистості. |
en_US |
dc.subject |
ціннісно-смислова структура |
en_US |
dc.subject |
цінності |
en_US |
dc.subject |
молодь |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
маvalue-semantic structure |
en_US |
dc.subject |
values |
en_US |
dc.subject |
youth |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.title |
Вплив сучасної реклами на ціннісно-смислову структуру молодіжної свідомості |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |