dc.contributor.author |
Єфіменко, Олена Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-27T12:00:45Z |
|
dc.date.available |
2020-11-27T12:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Єфіменко О. О. Соціокультурний та прагматичний аспекти перекладу рекламних текстів сучасних іспанських ЗМІ = Yefimenko О. Aspectos socioculturales y pragmáticos de la traducción de los textos publicitarios de modernos Españoles medios de comunicación:кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / Єфіменко О. О.; наук. кер. Залєснова О. В.;Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 93 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/843 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення особливостей перекладу рекламного тексту та його лінгвальної характеристики.
Об'єктом даного дослідження є тексти сучасної іспаномовної реклами.
Предметом дослідження є способи відтворення іспаномовних рекламних текстів засобами української мови.
В роботі використовувалися наступні методи дослідження: компонентний і стилістичний аналізи тексту, концептуальний аналіз, метод порівняльного аналізу, метод аналізу словникових тлумачень, метод узагальнення та систематизації, дискурсивний метод, метод фреймового аналізу, а також метод квантитативних підрахунків. |
en_US |
dc.title |
Соціокультурний та прагматичний аспекти перекладу рекламних текстів сучасних іспанських ЗМІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Aspectos socioculturales y pragmáticos de la traducción de los textos publicitarios de modernos Españoles medios de comunicación |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |