Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Соціокультурний та прагматичний аспекти перекладу рекламних текстів сучасних іспанських ЗМІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфіменко, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-27T12:00:45Z
dc.date.available 2020-11-27T12:00:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Єфіменко О. О. Соціокультурний та прагматичний аспекти перекладу рекламних текстів сучасних іспанських ЗМІ = Yefimenko О. Aspectos socioculturales y pragmáticos de la traducción de los textos publicitarios de modernos Españoles medios de comunicación:кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / Єфіменко О. О.; наук. кер. Залєснова О. В.;Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/843
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення особливостей перекладу рекламного тексту та його лінгвальної характеристики. Об'єктом даного дослідження є тексти сучасної іспаномовної реклами. Предметом дослідження є способи відтворення іспаномовних рекламних текстів засобами української мови. В роботі використовувалися наступні методи дослідження: компонентний і стилістичний аналізи тексту, концептуальний аналіз, метод порівняльного аналізу, метод аналізу словникових тлумачень, метод узагальнення та систематизації, дискурсивний метод, метод фреймового аналізу, а також метод квантитативних підрахунків. en_US
dc.title Соціокультурний та прагматичний аспекти перекладу рекламних текстів сучасних іспанських ЗМІ en_US
dc.title.alternative Aspectos socioculturales y pragmáticos de la traducción de los textos publicitarios de modernos Españoles medios de comunicación en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу