dc.contributor.author | Іваник, Вероніка Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T13:23:56Z | |
dc.date.available | 2020-11-27T13:23:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Іваник В. В. Шкільне самоврядування в управлінні закладом загальної середньої освіти: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/ В. В. Іваник; наук. кер. Чернуха А. М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 73 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/854 | |
dc.description.abstract | Метою роботи є теоретично проаналізувати та практично розглянути процес організації шкільного самоврядування. Завдання роботи: 1) Проаналізувати розвиток учнівського самоврядування в закладах середньої освіти України; 2) Здійснити аналіз сучасного стану, труднощі та недоліки шкільного самоврядування в організації життя школи; 3) Розглянути вплив шкільного самоврядування на виховання та розвиток учнів | en_US |
dc.subject | self-government, education, development, approach, competence, education, individual, personality, leaderсамоврядування, виховання, розвиток, компетентнісний підхід, компетентність, виховання, індивід, особистість, лідер | en_US |
dc.subject | self-government | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | development | en_US |
dc.subject | approach | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | individual | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | leader | en_US |
dc.subject | самоврядування | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | індивід | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | лідер | en_US |
dc.title | Шкільне самоврядування в управлінні закладом загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |