Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лінгвопрагматичні і стилістичні особливості англомовних інформаційної та порівняльної реклам

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирій, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-12-02T10:14:29Z
dc.date.available 2020-12-02T10:14:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кирій А. С. Лінгвопрагматичні і стилістичні особливості англомовних інформаційної та порівняльної реклам=Stylistic and Pragmatic Features of English Informative and Comparative Advertisements Anastasiia: кваліфікаційна робота магістра / А. С. Кирій; наук. кер. Кириченко І. С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/950
dc.description.abstract The object of the study is confined to present-day English informative and comparative advertisements. The subject matter of the study is concerned with stylistic and pragmatic features of English informative and comparative advertisements. The aim of the research is to reveal the stylistic and pragmatic distinctive features of present-day English informative and comparative advertisements. en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject інформаційна реклама en_US
dc.subject порівняльна реклама en_US
dc.subject стилістичні особливості en_US
dc.subject прагматичні особливості en_US
dc.title Лінгвопрагматичні і стилістичні особливості англомовних інформаційної та порівняльної реклам en_US
dc.title.alternative Stylistic and Pragmatic Features of English Informative and Comparative Advertisements Anastasiia en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу