Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-12-03T08:58:00Z
dc.date.available 2020-12-03T08:58:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Олійник Ю. С Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами= Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / Ю. С. Олійник; наук. кер. Пініч І. П.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1023
dc.description.abstract The aimof the study lies in thepragmatic potential ofemotion evoking strategiesin Modern Englishadvertisingdiscourse.The object of the paperis emotion evoking in Modern Englishadvertising discourse.The subject of the paper is the intentional organization andperlocutionary effect of emotion evoking strategies in Modern Englishadvertising discourse.The objectives of the studyinvolve:1. Outlining corelations between the categories of “emotivity”and “emotionality”:2. Providing an inventory of linguistic means of expressingemotions;3. Analyzing emotions as discursive practices;4. Definingthe concept of advertising discourse,indicatingits functions and characteristics;5. Characterizingthe structure of advertising discourse;6. Highlightinglingualfeatures of advertising texts;7. Studyingcommunicative strategies of advertising;8. Analyzingnegative emotionselicitingin different types of advertising;9. Analyzingpositive emotionselicitingin different types of advertising. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject емоції en_US
dc.subject текст en_US
dc.subject вплив en_US
dc.subject лінгвопрагматика en_US
dc.title Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами en_US
dc.title.alternative Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account