Repository of
Kyiv National Linguistic University

Викликання емоцій як засіб маніпуляціїї у сучасному англомовному дискурсі моди

Show simple item record

dc.contributor.author Панкратова, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-03T09:05:38Z
dc.date.available 2020-12-03T09:05:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Панкратова О. О. Викликання емоцій як засіб маніпуляціїї у сучасному англомовному дискурсі моди= Eliciting Emotions as Means of Manipulation in Modern English Fashion Discourse: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / О. О. Панкратова; наук. кер. Пініч І. П.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 74 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1025
dc.description.abstract The aimof the work is to reveal the main methods and techniques of emotional language used for the sake of manipulation in Modern English Fashion discourse.To achieve the aim of the research it is necessary to solve the following objectives: 6•to describe emotive language as an object of modern linguistics; •to define language means of expressing emotions;•to characterize the significant features of manipulation; •to determine the mechanisms and techniques of speech manipulation•to analyze the pragmatic effect of eliciting emotions by fashion brands. Structurally, the master thesis consists of Introduction, three Chapters with six Subsections, General Conclusions, Resume and List of References. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject емоції en_US
dc.subject емотивність en_US
dc.subject дискурс моди en_US
dc.subject стаття en_US
dc.subject прагматичний ефект en_US
dc.title Викликання емоцій як засіб маніпуляціїї у сучасному англомовному дискурсі моди en_US
dc.title.alternative Eliciting Emotions as Means of Manipulation in Modern English Fashion Discourse en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account