Короткий опис(реферат):
Дослідження присвячене вивченню засобів лінгвістичної вербалізації концептуЖІНКА, яківикористовувались у французьких ЗМІ у ХХ та на початку ХХІ століття. Вибір цих періодів для аналізу зумовлений особливими соціальними змінами, які відбувалисяв ці періоди. Перше десятиліття ХХ століття характеризується активним розвитком жіночих рухів у боротьбі за право на голосв політиціта рівність на робочих місцях. Сучаснийперіод можна розглядати як завершальний етап, коли соціальні зміни стають якомога глибшими і відображаються в мові. Порівняльний аналіз журнальних статей кінця ХХ –початкуХХІ століть виявив суттєві трансформації в мовному відображенні поняття ЖІНКА.Дослідження присвячене вивченню розвитку засобів лінгвістичної репрезентації та моделюванню поняття ЖІНКАу французьких журналах Elle, Cosmopolitan та Marie-Claire у період з 1990 по 2013 рік.Метою дослідження є визначити основні лексичні та семантичні засоби вербалізації концепції ЖІНКА як соціальної та культурної моделі у французьких ЗМІ наприкінці ХХ –напочатку ХХІ століття, щоб визначити їх цінністьта їх динамікурозвитку.Роботамістить аналіз мовних одиниць, що представляють поняття жінки у французьких журналах Elle, Cosmopolitan, Marie-Claire та їх результати.Ми спостерігаємо тенденцію до того, що жінки все більше репрезентованів пресіФранції та в усьому світі, прагнучи відзначити досягнення різноманітних жінок на передовій. Пресане претендує на феміністичність і віддає перевагу легкій інтризі перед художніми статтями. Однак багато останніх статей демонструють бажання змін, певне усвідомлення ролі, яку вони можуть зіграти.