dc.contributor.author |
Шеверда, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T11:48:31Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T11:48:31Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Шеверда К. С. Засоби лексичної, граматичної та семантичної виразності в польському рекламному тексті: семантико-граматичні особливості та функціонування= Leksykalne, gramatyczne oraz semantyczne środki wyrazu w polskim tekście reklamowym: cechy i funkcje semantyczno-gramatyczne: кваліфікаційна робота магістра / К. С. Шеверда; наук. кер. Мінєнкова Н. Є.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 87 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1089 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у вивченні структури та семантичних особливостей польських рекламних повідомлень, вивченні її лексики. Визначення ролі та функції лексичних, граматичних та стилістичних засобів мовної виразності в польському рекламному тексті. Подана мета передбачає виконання таких завдань дослідження, як:1.розглянути рекламу, як об’єкт лінгвістичних досліджень, її функції та структуру; 2.окреслитироль засобів мовної виразності в текстах польської реклами, як її компонентів; 3.зробити загальний аналіз мови рекламних повідомлень; 4.проаналізувати польський рекламний текст спираючись на його лексико-семантичний компоненти, проаналізувати лексичні засоби виразності;5.проаналізувати структуру рекламного тексту посилаючись на його граматичні особливості;6.зробити аналіз польських рекламних слоганів, а саме їх стилістичних компонентів, їх роль |
en_US |
dc.title |
Засоби лексичної, граматичної та семантичної виразності в польському рекламному тексті: семантико-граматичні особливості та функціонування |
en_US |
dc.title.alternative |
= Leksykalne, gramatyczne oraz semantyczne środki wyrazu w polskim tekście reklamowym: cechy i funkcje semantyczno-gramatyczne |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |