Abstract:
Мета дослідження полягає у вивченні структури та семантичних особливостей польських рекламних повідомлень, вивченні її лексики. Визначення ролі та функції лексичних, граматичних та стилістичних засобів мовної виразності в польському рекламному тексті. Подана мета передбачає виконання таких завдань дослідження, як:1.розглянути рекламу, як об’єкт лінгвістичних досліджень, її функції та структуру; 2.окреслитироль засобів мовної виразності в текстах польської реклами, як її компонентів; 3.зробити загальний аналіз мови рекламних повідомлень; 4.проаналізувати польський рекламний текст спираючись на його лексико-семантичний компоненти, проаналізувати лексичні засоби виразності;5.проаналізувати структуру рекламного тексту посилаючись на його граматичні особливості;6.зробити аналіз польських рекламних слоганів, а саме їх стилістичних компонентів, їх роль