dc.contributor.author |
Ніконова, Віра Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-09T09:08:57Z |
|
dc.date.available |
2021-03-09T09:08:57Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Ніконова В. Г. Лінгвокогнітивні і комунікативно-когнітивні стратегії формування іміджу «ідеального політичного лідера» в англомовному медіа дискурсі / В. Г. Ніконова // Нова філологія. – 2016. – № 68. - С. 22-30 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1193 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито імідж президента США Барака Обами, яким він постає у його політичних промовах, шляхом аналізу вербальних засобів створення іміджу президента в американському політичному дискурсі у дискурсивному, лінгвокогнітивному і комунікативно-когнітивному аспектах. На дискурсивному рівні визначено комплексний екстралінгвальний контекст, який обумовлює процеси породження й інтерпретації текстів політичних промов президента, і
встановлено специфіку змістово-смислової організації політичних промов Б. Обами. На лінгвокогнітивному рівні систематизовано номінативні засоби створення іміджу президента Б. Обами і виокремлено топікальну лексику, яка актуалізує зміст політичних промов. На комунікативно-когнітивному рівні імідж президента Б. Обами представлено як сукупність змістових атрибутів, які формуються в когнітивному середовищі адресата в результаті дії когнітивних механізмів консонансу, дисонансу і максимізації релевантності |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Нова філологія |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 68 |
|
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
комунікативна стратегія |
en_US |
dc.subject |
комунікативна тактика |
en_US |
dc.subject |
когнітивний механізм |
en_US |
dc.subject |
консонанс |
en_US |
dc.subject |
дисонанс |
en_US |
dc.subject |
максимізація релевантності |
en_US |
dc.subject |
змістовий атрибут |
en_US |
dc.subject |
Имидж |
en_US |
dc.subject |
коммуникативная стратегия |
en_US |
dc.subject |
коммуникативная тактика |
en_US |
dc.subject |
когнитивный механизм |
en_US |
dc.subject |
консонанс |
en_US |
dc.subject |
диссонанс |
en_US |
dc.subject |
максимизация релевантности |
en_US |
dc.subject |
смысловой атрибут |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
communication strategy |
en_US |
dc.subject |
communication tactic |
en_US |
dc.subject |
сognitive mechanism |
en_US |
dc.subject |
consonance |
en_US |
dc.subject |
dissonance |
en_US |
dc.subject |
relevance maximization |
en_US |
dc.subject |
sense attribute |
en_US |
dc.title |
Лінгвокогнітивні і комунікативно-когнітивні стратегії формування іміджу «ідеального політичного лідера» в англомовному медіа дискурсі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |