Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмітренко, Наталія Євгеніївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T09:47:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T09:47:17Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | 3. Дмітренко Н. Є. Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови / Н. Є. Дмітренко, А. І. Петрова // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 23-29. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1231 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів на заняттях з англійської мови. Авторами детально висвітлено характерні риси, особливості та види проблемних ситуацій, що застосовуються для формування іншомовної комунікативної компетентності, а також охарактеризовано основні вимоги, правила і способи створення та застосування проблемних ситуацій. У статті здійснено порівняльний аналіз створення проблемних і непроблемних ситуацій, наведено приклади таких ситуацій згідно з тематикою навчального плану дисципліни «Англійська мова для професійного спілкування» для студентів педагогічних спеціальностей. Докладно описано послідовність застосування проблемних ситуацій у процесі вивчення теми, а також технологію й етапи їх опрацювання майбутніми вчителями на занятті з англійської мови. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.relation.ispartofseries | № 3; | |
dc.subject | проблемна ситуація | en_US |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | непроблемна ситуація | en_US |
dc.subject | види проблемних ситуацій | en_US |
dc.subject | застосування проблемної ситуації | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.title | Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |