Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмітренко, Наталія Євгеніївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T11:25:23Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T11:25:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | 8. Дмітренко Н. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах / О. Волошина, Н. Дмітренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 4. - С. 142-149. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1236 | |
dc.description.abstract | Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах. Вивчено та проаналізовано нормативні документи щодо організації інклюзивної освіти в українській загальноосвітній школі, з’ясовано роль учителя у процесі запровадження інклюзії. Досліджено, що теоретичною і методологічною основою підготовки майбутнього вчителя іноземної мови є аксіологічний, антропологічний, цілісний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, диференційований, компетентнісний підходи. Визначено педагогічні умови формування і охарактеризовано високий рівень інклюзивної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Розглянуто контекстну технологію як провідну у формуванні інклюзивної компетентності та запропоновано методи і прийоми роботи вчителя іноземної мови в інклюзивному класі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Наукові записки Тернопіль. нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | № 4; | |
dc.subject | інклюзивна компетентність | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів іноземної мови | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | рівень інклюзивної компетентності | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах | en_US |
dc.type | Article | en_US |