dc.contributor.author |
Дмітренко, Наталія Євгеніївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T11:25:23Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T11:25:23Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
8. Дмітренко Н. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах / О. Волошина, Н. Дмітренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 4. - С. 142-149. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1236 |
|
dc.description.abstract |
Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах. Вивчено та проаналізовано нормативні документи щодо організації інклюзивної освіти в українській загальноосвітній школі, з’ясовано роль учителя у процесі запровадження інклюзії.
Досліджено, що теоретичною і методологічною основою підготовки майбутнього вчителя іноземної мови є аксіологічний, антропологічний, цілісний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, диференційований, компетентнісний підходи. Визначено педагогічні умови формування і охарактеризовано високий рівень інклюзивної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови.
Розглянуто контекстну технологію як провідну у формуванні інклюзивної компетентності та запропоновано методи і прийоми роботи вчителя іноземної мови в інклюзивному класі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Наукові записки Тернопіль. нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
№ 4; |
|
dc.subject |
інклюзивна компетентність |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутніх учителів іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
рівень інклюзивної компетентності |
en_US |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |