dc.contributor.author |
Дмітренко, Наталія Євгеніївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T12:15:54Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T12:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
11. Дмітренко Н. Є. Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Н. Є. Дмітренко, І. В. Доля // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 166-170. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1239 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто зміст і структуру застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі і висвітлено основні характеристики проблемно-орієнтованого навчання: актуальність,міждисциплінарний характер навчання,комплексне вирішення завдань, мотиваційний характер навчання,достовірність і реалістичність навчання,налаштування на співробітництво,позитивний настрій.Авторами
описано риси(мотиваційну, предметно-змістову) і властивості (аутентичне спілкування на занятті, актуальність завдання для учасників, складність завдання, інформаційна нерівність партнерів, творчий характер) проблемних
ситуацій.Науковцями розглянуто рівні проблемності (рівень, який забезпечує застосування попередньо засвоєних знань у нових ситуаціях; рівень, який забезпечує діяльність, засновану на репродукції, повторенні; пошуково-репродуктивний рівень;
творчий рівень) та вимоги до створення проблемної ситуації.У статті запропоновано модель і етапи (планування, процес, оцінка) реалізації проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови, а також звернено увагу на роль та
компетенції викладача, які реалізуютьсяв заохоченні активного обговорення проблеми, організації взаємодоповнюючої роботи студентів, забезпеченні можливості отримання відповідної інформації, підтриманні суті проблеми під час введення обговорення у процесі застосування проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Результати дослідження можуть бути застосовані у процесі впровадження проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови та інших дисциплін з урахуванням специфіки їх викладання у вищому навчальному закладі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми |
en_US |
dc.subject |
проблемно-орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
фасилітатор |
en_US |
dc.subject |
тьютер |
en_US |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
en_US |
dc.subject |
самоосвіта |
en_US |
dc.subject |
компетенції викладача-фасилітатора |
en_US |
dc.title |
Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |