Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дмітренко, Наталія Євгеніївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:15:54Z
dc.date.available 2021-03-24T12:15:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation 11. Дмітренко Н. Є. Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Н. Є. Дмітренко, І. В. Доля // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 166-170. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1239
dc.description.abstract У статті розглянуто зміст і структуру застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі і висвітлено основні характеристики проблемно-орієнтованого навчання: актуальність,міждисциплінарний характер навчання,комплексне вирішення завдань, мотиваційний характер навчання,достовірність і реалістичність навчання,налаштування на співробітництво,позитивний настрій.Авторами описано риси(мотиваційну, предметно-змістову) і властивості (аутентичне спілкування на занятті, актуальність завдання для учасників, складність завдання, інформаційна нерівність партнерів, творчий характер) проблемних ситуацій.Науковцями розглянуто рівні проблемності (рівень, який забезпечує застосування попередньо засвоєних знань у нових ситуаціях; рівень, який забезпечує діяльність, засновану на репродукції, повторенні; пошуково-репродуктивний рівень; творчий рівень) та вимоги до створення проблемної ситуації.У статті запропоновано модель і етапи (планування, процес, оцінка) реалізації проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови, а також звернено увагу на роль та компетенції викладача, які реалізуютьсяв заохоченні активного обговорення проблеми, організації взаємодоповнюючої роботи студентів, забезпеченні можливості отримання відповідної інформації, підтриманні суті проблеми під час введення обговорення у процесі застосування проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Результати дослідження можуть бути застосовані у процесі впровадження проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови та інших дисциплін з урахуванням специфіки їх викладання у вищому навчальному закладі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми en_US
dc.subject проблемно-орієнтоване навчання en_US
dc.subject фасилітатор en_US
dc.subject тьютер en_US
dc.subject міждисциплінарний підхід en_US
dc.subject самоосвіта en_US
dc.subject компетенції викладача-фасилітатора en_US
dc.title Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу