Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмітренко, Наталія Євгеніївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:15:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:15:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | 11. Дмітренко Н. Є. Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Н. Є. Дмітренко, І. В. Доля // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 166-170. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1239 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто зміст і структуру застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі і висвітлено основні характеристики проблемно-орієнтованого навчання: актуальність,міждисциплінарний характер навчання,комплексне вирішення завдань, мотиваційний характер навчання,достовірність і реалістичність навчання,налаштування на співробітництво,позитивний настрій.Авторами описано риси(мотиваційну, предметно-змістову) і властивості (аутентичне спілкування на занятті, актуальність завдання для учасників, складність завдання, інформаційна нерівність партнерів, творчий характер) проблемних ситуацій.Науковцями розглянуто рівні проблемності (рівень, який забезпечує застосування попередньо засвоєних знань у нових ситуаціях; рівень, який забезпечує діяльність, засновану на репродукції, повторенні; пошуково-репродуктивний рівень; творчий рівень) та вимоги до створення проблемної ситуації.У статті запропоновано модель і етапи (планування, процес, оцінка) реалізації проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови, а також звернено увагу на роль та компетенції викладача, які реалізуютьсяв заохоченні активного обговорення проблеми, організації взаємодоповнюючої роботи студентів, забезпеченні можливості отримання відповідної інформації, підтриманні суті проблеми під час введення обговорення у процесі застосування проблемно-орієнтованого навчання на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Результати дослідження можуть бути застосовані у процесі впровадження проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови та інших дисциплін з урахуванням специфіки їх викладання у вищому навчальному закладі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | en_US |
dc.subject | проблемно-орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | фасилітатор | en_US |
dc.subject | тьютер | en_US |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | en_US |
dc.subject | самоосвіта | en_US |
dc.subject | компетенції викладача-фасилітатора | en_US |
dc.title | Застосування проблемно-орієнтованого навчання на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі | en_US |
dc.type | Article | en_US |