Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мащенко, Анна-Марія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-04-25T19:11:45Z
dc.date.available 2021-04-25T19:11:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мащенко А.-М. А. Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами / А.-М.А. Мащенко // Закарпатські філологічні студії. - Ужгород: Ужгород. нац. ун-т, 2018. - Вип. 5. - Т.1. - С. 82-90. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1495
dc.description.abstract Стаття присвячена розкриттю поняття "напруженість", яке австрійський лінгвіст А. Філл вважає одним із базових понять життя й важливим способом інтерпретації текстів будь-якого характеру, а також спробі аналізу засобів напруженості в рекламних текстах журналу Brigitte (№ 19 за 2018 р.) Розгляд цих текстів показав, що напруженість у рекламі може створюватися засобами всіх мовних рівнів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Закарпатські філологічні студії en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 5; Т. 1
dc.subject напруженість en_US
dc.subject лінгвістика напруженості en_US
dc.subject каткфоричні семантичні моменти en_US
dc.subject ретардуючі конструкції en_US
dc.subject бажана напруженість en_US
dc.subject небажана напруженість en_US
dc.title Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу