dc.contributor.author |
Мащенко, Анна-Марія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-25T19:11:45Z |
|
dc.date.available |
2021-04-25T19:11:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Мащенко А.-М. А. Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами / А.-М.А. Мащенко // Закарпатські філологічні студії. - Ужгород: Ужгород. нац. ун-т, 2018. - Вип. 5. - Т.1. - С. 82-90. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1495 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розкриттю поняття "напруженість", яке австрійський лінгвіст А. Філл вважає одним із базових понять життя й важливим способом інтерпретації текстів будь-якого характеру, а також спробі аналізу засобів напруженості в рекламних текстах журналу Brigitte (№ 19 за 2018 р.) Розгляд цих текстів показав, що напруженість у рекламі може створюватися засобами всіх мовних рівнів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Закарпатські філологічні студії |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Вип. 5; Т. 1 |
|
dc.subject |
напруженість |
en_US |
dc.subject |
лінгвістика напруженості |
en_US |
dc.subject |
каткфоричні семантичні моменти |
en_US |
dc.subject |
ретардуючі конструкції |
en_US |
dc.subject |
бажана напруженість |
en_US |
dc.subject |
небажана напруженість |
en_US |
dc.title |
Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |