Repository of
Kyiv National Linguistic University

Структурно-семантичні особливості рекламних текстів

Show simple item record

dc.contributor.author Мащенко, Анна-Марія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-04-25T19:20:13Z
dc.date.available 2021-04-25T19:20:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мащенко А.-М. А. Структурно-семантичні особливості рекламних текстів / А.-М.А. Мащенко // Сучасна філологія: теорія та практика. Матеріали Міжвуз. науково-практ. конференції (1 березня 2019 р.) – К.: Нац. акад. СБУ, 2019. - С. 189-195 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1496
dc.description.abstract Мета статті полягає у визначенні структурно-семантичних особливостей рекламних текстів як одного з жанрів засобів масової інформації. Її завданнямиє виявлення закономірностей синтаксичного та стилістичного оформлення, а також лексичного наповнення заголовків, підзаголовків та текстів друкованої реклами en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Сучасна філологія: теорія та практика en_US
dc.subject unctional style en_US
dc.subject advertising text en_US
dc.subject headline en_US
dc.subject picture en_US
dc.subject communicative content en_US
dc.subject appellativity en_US
dc.subject perception en_US
dc.subject apperception en_US
dc.title Структурно-семантичні особливості рекламних текстів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account