dc.contributor.author |
Мащенко, Анна-Марія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-25T19:20:13Z |
|
dc.date.available |
2021-04-25T19:20:13Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мащенко А.-М. А. Структурно-семантичні особливості рекламних текстів / А.-М.А. Мащенко // Сучасна філологія: теорія та практика. Матеріали Міжвуз. науково-практ. конференції (1 березня 2019 р.) – К.: Нац. акад. СБУ, 2019. - С. 189-195 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1496 |
|
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у визначенні структурно-семантичних особливостей рекламних текстів як одного з жанрів засобів масової інформації. Її завданнямиє виявлення закономірностей синтаксичного та стилістичного оформлення, а також лексичного наповнення заголовків, підзаголовків та текстів друкованої реклами |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Сучасна філологія: теорія та практика |
en_US |
dc.subject |
unctional style |
en_US |
dc.subject |
advertising text |
en_US |
dc.subject |
headline |
en_US |
dc.subject |
picture |
en_US |
dc.subject |
communicative content |
en_US |
dc.subject |
appellativity |
en_US |
dc.subject |
perception |
en_US |
dc.subject |
apperception |
en_US |
dc.title |
Структурно-семантичні особливості рекламних текстів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |