Repository of
Kyiv National Linguistic University

Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів

Show simple item record

dc.contributor.author Мащенко, Анна-Марія Андріївна
dc.date.accessioned 2021-04-25T19:30:44Z
dc.date.available 2021-04-25T19:30:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мащенко А.-М. А. Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів / А.-М.А. Мащенко // Закарпатські філологічні студії. - Ужгород: Ужгород. нац. ун-т, 2019. – Вип. 7. – Т. 2. - С. 29-37. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1497
dc.description.abstract У статті розглядається проблема функціонально-стильової приналежності текстів реклами, яку одні мовознавці вважають різновидністю публіцистичного стилю, а інші – самостійним функціональним стилем. Аналіз особливостей синтаксичної будови та лексичного наповнення рекламних текстів дає можливість зробити висновок про недо-цільність їх виділення в окремий функціональний стиль. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Закарпатські філологічні студії en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 7; Т. 2
dc.subject функціональний стиль en_US
dc.subject рекламний текст en_US
dc.subject заголовок en_US
dc.subject зображення en_US
dc.subject комунікативний зміст en_US
dc.subject апелятивність en_US
dc.subject перцепція en_US
dc.subject аперцепція en_US
dc.subject functional style en_US
dc.subject advertising text en_US
dc.subject headline en_US
dc.subject picture en_US
dc.subject communicative content en_US
dc.subject appellativity en_US
dc.subject perception en_US
dc.subject apperception en_US
dc.title Функціонально-стильова приналежність рекламних текстів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account