Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Savchuk, Ruslana | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T11:28:40Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T11:28:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Savchuk R. I. Vers la poétique du récit: les enjeux de la narrotologie linguistique / R. I. Savchuk // Вісник Київ. нац. лінгв. ун-ту. –К.: Вид. центр КНЛУ, 2020 – Т. 23, No 2. –С.122-130 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1629 | |
dc.description.abstract | У пропонованій статті систематизовано та схарактеризовано найбільш визначальні теоретичні положення з проблематики теорії художнього наративу. З позиційсучасних текстоцентрованих студій представлено новий підхід до вивчення художнього наративу, зокрема уточнено і доповнено науковий об’єм таких його основних категорій,як голос, темпоральність, просторовість і модальність, а також експліковано науковий зміст терміна “наративна стратегія”. Становлення новітньої лінгвонаративної традиції в інтерпретації художнього тексту відбувалося шляхом інтеграції традиційного і структуралістськогопоглядів на художній наративяк сукупності текстових одиниць, об’єднаних смисловимиі темпоральними зв’язками,та його позиціонуванням як когнітивної, а отже, розумової діяльності автора і читача, що виступають у такому разі співтворцями певної оповідної реальності. У сучасному витлумаченні наратив постає полікодовою смисловою множинністю, яка виражається у наративній структурі художнього тексту шляхом його семіотичного кодування. Лінгвонаратологіяяк самостійна інтерпретативна теорія має багато точок перетину з когнітивною лінгвістикою і когнітивною психологією та активно розробляє два основні наративні аспекти художнього тексту–когнітивнийісеміотичний–пов’язані з такими категоріями, як свідомість / мислення і художнє мовлення. З погляду лінгвонаратології, художній текстслід аналізувати не вплані того, що в ньому представлено, з погляду того, як автор конструює і семіотизує навколишній світ або власний досвід у категоріях художнього наративу. | en_US |
dc.language.iso | fr | en_US |
dc.publisher | Вісник Київ. нац. лінгв. ун-ту | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Т. 23; № 2 | |
dc.subject | лінгвонаратологі | en_US |
dc.subject | оповідна реальність | en_US |
dc.subject | аративна стратегія | en_US |
dc.subject | наративний сценарій | en_US |
dc.subject | художній наратив | en_US |
dc.subject | linguistic narratology | en_US |
dc.subject | narrative reality | en_US |
dc.subject | narrative strategy | en_US |
dc.subject | narrative script | en_US |
dc.subject | literary narrative | en_US |
dc.title | Vers la poétique du récit: les enjeux de la narrotologie linguistique | en_US |
dc.type | Article | en_US |