Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Богачова, Ася Володимирівна (Науковий вісник Одеського нац. економіч. ун-ту., 2017)
    Розглянуто концепцію масової кастомізації, як сучасного інструмента продуктового маркетингу. Проаналізовано сучасні дослідження науковців щодо проблем калькулювання якості продукції. Запропонована можливість використання ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017)
    У роботі розглянуто класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано сучасні формати магазинів (продовольчих та непродовольчих) роздрібної торговельної мережі. Згруповано торговельні мережі за певними ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна (БізнесІнформ, 2018)
    Метою статті є обґрунтування концептуальних підходів до вирішення проблеми корупції в Україні, зокрема у сфері надання державних послуг і публічного управління. Наведено основні теорії корупції, що є актуальними на сучасному ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна (Східна Європа: економка, бізнес та управління, 2019)
    Головна ідея статті полягає у висвітленні актуального питання протидії корупції світовою спільнотою, оскільки корупція є тим чинником, що заважає сталому розвитку як глобальної економічної системи, так і національних систем ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний вісник університету, 2017)
    З розвитком сучасних технологій і все більшим впровадженням комп’ютеризованих систем перспективним напрямом для України є введення концепції безготівкової економіки(cashless economy). На відміну від традиційних видів грошей, ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право, 2018)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті трансфертних цін, як однієї з функцій виробничої логістики. Розглянуто можливість формування логістичної системи трансфертного ціноутворення при управлінні внутрішніми матеріальними ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право., 2017)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних ...
  • Решетник, Надія Іванівна (Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: матер. VI Всеукраїнської науково-практичної конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (26 березня 2020 р., м. Київ), 2020)
  • Зіміна, Анна; Лиса, Світлана (2020)
    Досліджено методологічні та практичні аспекти реалізації принципів "єдиного вікна" в портах України з метою впровадження системи спрощення процедур обслуговування вантажопотоків. Визначено характерні риси поступових етапів ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Вісник Університету «Україна», 2021)
    Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2013)
    У статті на основі дослідження сучасних наукових поглядів на державний податковий менеджмен визначено його основні види та принципи.
  • Насікан, Ніна Іванівна (Молодий вчений, 2015)
    У статті визначено необхідність організації цілеспрямованого формування іміджу організації. Узагальнені основні підходи до формування іміджу. Висвітлені переваги різних підходів і методик ство рення іміджу. Акцентовано ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розглянуто сутність інтелектуального продукту, його взаємозв’язок з науковими дослідженнями вищої школи, роль інтелектуального бізнесу в розвитку інноваційнонового напряму сучасної підприємницької діяльності. ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 2017)
    Викладено теоретичні положення, методичні та практичні підходи до розвитку управління витратами виробництва продукції на виробничих підприємствах України. На засаді виявлених особливостей планування та калькулювання ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Університетські наукові записки, 2009)
    Останнім часом у вітчизняних наукових публікаціях все частіше з`являються думки про доцільність запровадження контролінгу в управлінні суб`єктами підприємницької діяльності, проте контролінгу в управлінні торговельними ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Економіка та держава, 2021)
    У сучасному світі господарюючі підприємства функціонують в умовах невизначеності та схильні до низки ендогенних й екзогенних ризиків, а успішність їхньої діяльності залежить від організації цілісної системи управлінню ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Інноваційна економіка, 2013)
    Розвиток ринкових відносин у вітчизняній економіці та необхідність активізації процесів економічного зростання обумовлює необхідність залучення додаткового обсягу інвестиційних ресурсів. Важливим джерелом інвестицій у ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Университетская наука - 2013: в 3 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2013)
    Масложировая отрасль Украины
  • Решетник, Надія Іванівна (Східна Європа : економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розкривається проблема необхідності розширення ринку «зелених» фінансів для активного просування на глобальному, макро- та мікрорівнях екологічно чистого бізнесу. Фінансування «зеленої» економіки є об’єктивною ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account