Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Dunayev, Igor; Hotlib, Iryna; Olentsevych, Nataliya (Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2022)
    A system of statistical measurement of the influence of digital technologies on the efficiency of management has been devised. It is determined that in the process of intensification of digitalization processes, various ...
  • Lysa, Svitlana; Galkin, Andrii; Yemchenko, Iryna (Acta logistica, 2022)
    The development of the retail market in Ukraine and in the world requires the improvement of methods and models of effective interaction of supply and demand in the supply chain for the purchase of goods of daily demand. ...
  • Bogachova, Asia (Университетская наука-2016: в 4 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2016-05)
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Київ, 2021)
    Досліджено альтруїзм як особливий тип економічної поведінки соціуму. Відсутність устале-ного підходу до визначення ролі альтруїзму в економічних відносинах і розуміння його як певно-го феномену економічної поведінки, що ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Глобальні та національні проблеми економіки, 2017)
    Статтю присвячено питанням бізнес-середовища в Україні, яке є передумовою використання потенціалу бізнесу, підвищення ефективності і стабільності економіки. Проаналізовано складники вітчизняного бізнес-середовища, а саме: ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економіка та держава, 2010)
    Проаналізовано сучасні наукові погляди на визначення видів контролінгу в управлінні суб'єктами підприємницької діяльності. Визначено види контролінгу в управлінні торговельними мережами за ознаками функціонального напряму ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Інфраструктура ринку, 2018)
    У статті досліджено теоретичні питання взаємодії держави і бізнесу. Систематизовано сфери впливу держави на бізнес, визначено основні форми їхнього партнерства та моделі взаємодії. Зазначено, що важливим аспектом взаємодії ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2020)
    Розвинене бізнес-середовище є передумовою використання потенціалу бізнесу, підвищення ефективності і стабільності ринкової економіки. Якість сформованого бізнес-середовища визначається результативністю, ефективністю та ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Наук. вісник Ужгородського нац. університету, 2018)
    Розглянуто сучасні підходи до розуміння вітчизняними науковцями сутності доходів бюджету держави як економічної категорії, охарактеризовано, узагальнено та систематизовано визначення даного поняття, що сприятиме підвищенню ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Економіка і суспільство, 2017)
    У статті досліджено показники оцінювання ефективності логістичного ланцюга, розглянуто критерії для оцінювання логістики торговельної мережі. Запропоновано визначати ефективність логістичного ланцюга у цілому та окремо ...
  • Хоменко, Олександр Вікторович (Вид. центр КНЛУ, 2023)
    Навчальний посібник "Effective Business Communication Speak up & Succeed”” (електронне навчальне видання) є частиною навчально-методичного забезпечення вибіркової освітньої компоненти "Ефективні бізнес-комунікації/ Effective ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Бізнес Інформ, 2022)
    Метою статті є дослідження впливу SMM на збутову діяльність підприємства; обґрунтування доцільності використання SMM як інструмен ту просування продукції; групування та визначення показників ефективності використання ...
  • Решетник, Надія Іванівна; Шульпіна, Наталія Володимирівна (Підприємництво та інновації, 2020)
    У сучасній методиці управління бізнес-процесами особливої актуальності набуває проблема підбору показників фінансового та антикризового управління, яка забезпечить підприємству здійснення поточної діяльності у запланованих ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Науковий вісник Одеського нац. економіч. ун-ту., 2017)
    Розглянуто концепцію масової кастомізації, як сучасного інструмента продуктового маркетингу. Проаналізовано сучасні дослідження науковців щодо проблем калькулювання якості продукції. Запропонована можливість використання ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017)
    У роботі розглянуто класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано сучасні формати магазинів (продовольчих та непродовольчих) роздрібної торговельної мережі. Згруповано торговельні мережі за певними ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна (БізнесІнформ, 2018)
    Метою статті є обґрунтування концептуальних підходів до вирішення проблеми корупції в Україні, зокрема у сфері надання державних послуг і публічного управління. Наведено основні теорії корупції, що є актуальними на сучасному ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна (Східна Європа: економка, бізнес та управління, 2019)
    Головна ідея статті полягає у висвітленні актуального питання протидії корупції світовою спільнотою, оскільки корупція є тим чинником, що заважає сталому розвитку як глобальної економічної системи, так і національних систем ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний вісник університету, 2017)
    З розвитком сучасних технологій і все більшим впровадженням комп’ютеризованих систем перспективним напрямом для України є введення концепції безготівкової економіки(cashless economy). На відміну від традиційних видів грошей, ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право, 2018)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті трансфертних цін, як однієї з функцій виробничої логістики. Розглянуто можливість формування логістичної системи трансфертного ціноутворення при управлінні внутрішніми матеріальними ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account