Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Browsing КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Вісник Університету «Україна», 2021)
    Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2013)
    У статті на основі дослідження сучасних наукових поглядів на державний податковий менеджмен визначено його основні види та принципи.
  • Насікан, Ніна Іванівна (Молодий вчений, 2015)
    У статті визначено необхідність організації цілеспрямованого формування іміджу організації. Узагальнені основні підходи до формування іміджу. Висвітлені переваги різних підходів і методик ство рення іміджу. Акцентовано ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розглянуто сутність інтелектуального продукту, його взаємозв’язок з науковими дослідженнями вищої школи, роль інтелектуального бізнесу в розвитку інноваційнонового напряму сучасної підприємницької діяльності. ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 2017)
    Викладено теоретичні положення, методичні та практичні підходи до розвитку управління витратами виробництва продукції на виробничих підприємствах України. На засаді виявлених особливостей планування та калькулювання ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Університетські наукові записки, 2009)
    Останнім часом у вітчизняних наукових публікаціях все частіше з`являються думки про доцільність запровадження контролінгу в управлінні суб`єктами підприємницької діяльності, проте контролінгу в управлінні торговельними ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Економіка та держава, 2021)
    У сучасному світі господарюючі підприємства функціонують в умовах невизначеності та схильні до низки ендогенних й екзогенних ризиків, а успішність їхньої діяльності залежить від організації цілісної системи управлінню ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Інноваційна економіка, 2013)
    Розвиток ринкових відносин у вітчизняній економіці та необхідність активізації процесів економічного зростання обумовлює необхідність залучення додаткового обсягу інвестиційних ресурсів. Важливим джерелом інвестицій у ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Университетская наука - 2013: в 3 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2013)
    Масложировая отрасль Украины
  • Решетник, Надія Іванівна (Східна Європа : економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розкривається проблема необхідності розширення ринку «зелених» фінансів для активного просування на глобальному, макро- та мікрорівнях екологічно чистого бізнесу. Фінансування «зеленої» економіки є об’єктивною ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Товари і ринки, 2010)
    Розвиток торгівлі є важливою передумовою забезпечення сприятливого економічного та соціального клімату будь-якої держави. Важливим завданням сучасного торговельного бізнесу є задоволення потреб населення. Торгівля – це ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торгово-економічного інституту, 2014)
    У статті оглянуто та проаналізовано основні сучасні наукові підходи до визначення поняття «інформаційне забезпечення». Сформульовано сутнісні характеристики інформаційного забезпечення. Визначено особливості, які слід ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економіка та держава, 2017)
    У статті розглянуто сучасні тенденції фінансового забезпечення в Україні розбудови економіки та суспільного життя, заснованого на знаннях, реалізації інтелектуального, людського і природного потенціалу країни. Зокрема ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Одеський політехнічний університет, 2021)
    Економічна поведінка, як цілераціональна діяльність суб’єкта, що мешкає у певних умовах, залежить від багатьох факторів, зокрема потреб, інтересів, цінностей, морально-етичних норм, економічної свідомості, рівня економічного ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Сталий розвиток економіки, 2013)
    Запропоновано розглядати державний податковий менеджмент як науку, як процес, як особливий вид управлінської діяльності, а також з економічної та організаційної точок зору. Визначено об’єкт, предмет, суб’єктів та мету ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Приазов. держ. тех. ун-т – Маріуполь: ПДТУ, 2017)
    Внутрішньо переміщені особи (ВПО) - такий статус встановлено для громадянина України, який постійно проживає в Україні, якого змусили або який самостійно покинув своє місце проживання у результаті або з метою уникнення ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний вісник університету, 2013)
    Предметом роботи є економічні відносини, що виникають з приводу формування та використання фондів фінансових ресурсів домогосподарств.
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2014)
    Визначено сутність, основні ланки структурно-логічної послідовності формування фінансової політики підприємства та її основні завдання залежно від стадії життєвого циклу суб’єкта підприємництва. Охарактеризовано економічний ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Хмельницького національного університету, 2016)
    На сучасному етапі українська інноваційна система показує свою низьку ефективність на шляху реалізації національної інноваційної політики, де одним з основних інструментів прямої підтримки виступає фінансове забезпечення. ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account