КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ: Recent submissions

  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Інноваційна економіка, 2013)
    Розвиток ринкових відносин у вітчизняній економіці та необхідність активізації процесів економічного зростання обумовлює необхідність залучення додаткового обсягу інвестиційних ресурсів. Важливим джерелом інвестицій у ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний вісник університету, 2017)
    З розвитком сучасних технологій і все більшим впровадженням комп’ютеризованих систем перспективним напрямом для України є введення концепції безготівкової економіки(cashless economy). На відміну від традиційних видів грошей, ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економіка та держава, 2017)
    У статті розглянуто сучасні тенденції фінансового забезпечення в Україні розбудови економіки та суспільного життя, заснованого на знаннях, реалізації інтелектуального, людського і природного потенціалу країни. Зокрема ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економіка та держава, 2010)
    Проаналізовано сучасні наукові погляди на визначення видів контролінгу в управлінні суб'єктами підприємницької діяльності. Визначено види контролінгу в управлінні торговельними мережами за ознаками функціонального напряму ...
  • Bogachova, Asia (Университетская наука-2016: в 4 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2016-05)
  • Богачова, Ася Володимирівна (Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору, 2017-11)
  • Богачова, Ася Володимирівна (Приазов. держ. тех. ун-т – Маріуполь: ПДТУ, 2017)
    Внутрішньо переміщені особи (ВПО) - такий статус встановлено для громадянина України, який постійно проживає в Україні, якого змусили або який самостійно покинув своє місце проживання у результаті або з метою уникнення ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право., 2017)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 2017)
    Викладено теоретичні положення, методичні та практичні підходи до розвитку управління витратами виробництва продукції на виробничих підприємствах України. На засаді виявлених особливостей планування та калькулювання ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розглянуто сутність інтелектуального продукту, його взаємозв’язок з науковими дослідженнями вищої школи, роль інтелектуального бізнесу в розвитку інноваційнонового напряму сучасної підприємницької діяльності. ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Науковий вісник Одеського нац. економіч. ун-ту., 2017)
    Розглянуто концепцію масової кастомізації, як сучасного інструмента продуктового маркетингу. Проаналізовано сучасні дослідження науковців щодо проблем калькулювання якості продукції. Запропонована можливість використання ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Университетская наука - 2013: в 3 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2013)
    Масложировая отрасль Украины
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право, 2018)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті трансфертних цін, як однієї з функцій виробничої логістики. Розглянуто можливість формування логістичної системи трансфертного ціноутворення при управлінні внутрішніми матеріальними ...
  • Решетник, Надія Іванівна (Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: матер. VI Всеукраїнської науково-практичної конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (26 березня 2020 р., м. Київ), 2020)
  • Решетник, Надія Іванівна; Шульпіна, Наталія Володимирівна (Підприємництво та інновації, 2020)
    У сучасній методиці управління бізнес-процесами особливої актуальності набуває проблема підбору показників фінансового та антикризового управління, яка забезпечить підприємству здійснення поточної діяльності у запланованих ...
  • Решетник, Надія Іванівна (Східна Європа : економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розкривається проблема необхідності розширення ринку «зелених» фінансів для активного просування на глобальному, макро- та мікрорівнях екологічно чистого бізнесу. Фінансування «зеленої» економіки є об’єктивною ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Глобальні та національні проблеми економіки, 2017)
    Статтю присвячено питанням бізнес-середовища в Україні, яке є передумовою використання потенціалу бізнесу, підвищення ефективності і стабільності економіки. Проаналізовано складники вітчизняного бізнес-середовища, а саме: ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Інфраструктура ринку, 2018)
    У статті досліджено теоретичні питання взаємодії держави і бізнесу. Систематизовано сфери впливу держави на бізнес, визначено основні форми їхнього партнерства та моделі взаємодії. Зазначено, що важливим аспектом взаємодії ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Молодий вчений, 2015)
    У статті визначено необхідність організації цілеспрямованого формування іміджу організації. Узагальнені основні підходи до формування іміджу. Висвітлені переваги різних підходів і методик ство рення іміджу. Акцентовано ...