Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паустовська, Маріанна Володимирівна | |
dc.contributor.author | Паршикова, Олена Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T09:40:40Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T09:40:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Паршикова О. О. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1763 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як «чути і діяти», «магічне дзеркало», «перевтілення», «калейдоскоп», «скульптури», пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлювань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.relation.ispartofseries | № 2; | |
dc.subject | елементарне німецькомовне спілкування | en_US |
dc.subject | прийоми театральної педагогіки | en_US |
dc.subject | учні початкової школи | en_US |
dc.title | Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |