Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Паустовська, Маріанна Володимирівна
dc.contributor.author Паршикова, Олена Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-05-20T09:40:40Z
dc.date.available 2021-05-20T09:40:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Паршикова О. О. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1763
dc.description.abstract У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як «чути і діяти», «магічне дзеркало», «перевтілення», «калейдоскоп», «скульптури», пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлювань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Іноземні мови en_US
dc.relation.ispartofseries № 2;
dc.subject елементарне німецькомовне спілкування en_US
dc.subject прийоми театральної педагогіки en_US
dc.subject учні початкової школи en_US
dc.title Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account