dc.contributor.author |
Паустовська, Маріанна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Паршикова, Олена Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-20T09:40:40Z |
|
dc.date.available |
2021-05-20T09:40:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Паршикова О. О. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1763 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним
способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць
без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як «чути і діяти», «магічне
дзеркало», «перевтілення», «калейдоскоп», «скульптури», пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування
з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлювань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів
на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Іноземні мови |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
№ 2; |
|
dc.subject |
елементарне німецькомовне спілкування |
en_US |
dc.subject |
прийоми театральної педагогіки |
en_US |
dc.subject |
учні початкової школи |
en_US |
dc.title |
Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |