dc.contributor.author |
Свиридюк, Віра Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-01T10:59:29Z |
|
dc.date.available |
2021-06-01T10:59:29Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Свиридюк В. Розвиток навичок читання з метою оволодіння іншомовним спілкуванням / В. Свиридюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(3). - С. 105-110. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1911 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена пошуку шляхів оптимізації розвитку навичок читання студентів-філологів німецькою мовою. У статті представлено комплекс вправ для навчання читання з використанням різних стратегій читання відповідно до психолінгвістичних особливостей читання. Описано переваги різних прийомів читання та наведені
приклади їх реалізації у процесі оволодіння іншомовним спілкуванням. Описано зміст навчання читання на основі орієнтовно-діяльнісної методики. Крім того, зазначено етапи формування навичок і вмінь читання студентів-філологів в умовах самостійної роботи. Схематично запропоновано стратегії читання на трьох етапах зазначеного виду мовленнєвої діяльності. Наголошено на важливості поетапного і системного використання вправ відповідно до умов навчання. |
en_US |
dc.publisher |
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;Вип. 9(3) |
|
dc.subject |
навчання читання |
en_US |
dc.subject |
тексти як джерело інформації |
en_US |
dc.subject |
стратегії читання |
en_US |
dc.subject |
проектна методика |
en_US |
dc.subject |
тексти для читання |
en_US |
dc.subject |
вправа як засіб навчання |
en_US |
dc.subject |
завдання |
en_US |
dc.subject |
самостійна робота |
en_US |
dc.title |
Розвиток навичок читання з метою оволодіння іншомовним спілкуванням |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |