dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ринку туристичних послуг Німеччини. Мета роботи – дати характеристику ринку туристичних послуг Німеччини, виявити сучасні тенденції, проблеми та перспективи його розвитку. Завдання роботи: розкрити теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг; описати сучасний стан ринку туристичних послуг Німеччини; охарактеризувати вплив пандемії коронавірусу COVІD-19 на ринок туристичних послуг країни; скласти SWOT-аналіз ринку туристичних послуг країни та виявити проблеми і перспективи надання туристичних послуг в Німеччині; розробити автобусний тур до Німеччини. Об’єктом дослідження є ринок туристичних послуг Німеччини, а предметом – сучасний стан, тенденції, проблеми та перспективи розвитку ринку туристичних послуг Німеччини. У ході виконання кваліфікаційної роботи були використані методи аналізу та синтезу, статистичний, графічний, SWOT-аналіз, узагальнення.
В кваліфікаційній роботі дано визначення поняттю ринку туристичних послуг, надана характеристика ринку туристичних послуг Німеччини, описаний сучасний стан даного ринку, представлені основні туроператори Німеччини, проблеми та перспективи ринку туристичних послуг Німеччини. На основі зібраної інформації був складений SWOT-аналіз і розроблений автобусний тур до Німеччини. |
en_US |