Шаповалов, Дмитро Миколайович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає у необхідності підприємств постійно удосконалювати свою організаційну структуру управління в сучасних умовах, щоб успішно конкурувати з іншими учасниками ринку.
Метою ...
Метою роботи є дослідження ефективності існуючої системи управління людськими ресурсами в ТОВ «Ідеалінтернешнл». У першому розділі цієї роботи розглядаються теоретичні основи управління персоналом. Також розглядається ...
Сушак, Микола Русланович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи
ефективності системи управління підприємством, аналіз ефективності
системи управління сільськогосподарським підприємством та шляхи
вдосконалення системи ...
Смілянець, Роман Сергійович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Актуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура надає
організації свого, оригінального вигляду в очах клієнтів і партнерів, що є
важливим фактором діяльності компанії в умовах сучасного ринку.
Корпоративна ...
Сємак, Яна Олександрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Дана робота присвячена аналізу та вдосконаленню інформаційного
забезпечення управлінської діяльності організації. Робота складається з трьох
розділів, кожен з яких детально розглядає важливі аспекти цієї проблеми.
У ...
Метою даного дослідження є виявлення оптимальних стратегій використання маркетингових комунікацій у управлінні комерційною діяльністю ТОВ «КЛОПОТЕНКО» з метою підвищення його конкурентоспроможності та успішного функціонування ...
Кукурік, Андрій Богданович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Тема стратегічного управління набуває особливої ваги у контексті
сучасної економіки, де кожне підприємство опиняється в центрі уваги
різноманітних ринкових гравців, зацікавлених у його успіхах. Стратегічне
управління ...
Мета роботи полягає у вивченні та аналізі системи мотивації праці персоналу організації з метою виявлення її ефективності та можливостей оптимізації. У першому розділі було розглянуто сутність поняття мотивації персоналу ...
Управління організацією на різних стадіях
її життєвого циклу - це ключовий аспект для забезпечення успішності та
стійкості організації протягом її існування. Це важливе дослідження, оскільки
розуміння того, як управляти ...
Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що питання
аналізу зовнішнього середовища є дуже важливим для вироблення стратегії
розвитку підприємства. Цей процес є досить складним, вимагає уважного
відстеження ...
Безсмертна, Анна Анатоліївна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою дослідження є розкриття теоретичних аспектів формування
конфліктів в організації та обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення
управління та розв’язання конфліктів на основі аналізу соціально психологічного ...
Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена маркетинговим інструментам, за допомогою яких можна посилити конкурентні переваги підприємства. Під час написання цієї роботи було досліджено конкурентоспроможність та загальну ...
Метою роботи є обґрунтування пропозицій з поліпшення організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях. Побачити демонстрацію застосування маркетингової стратегії у громадській організації. Виявити можливості ...
Ришкова, Станіслава Олександрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою кваліфікаційної роботи було проведення дослідження рекламної діяльності на підприємстві, шляхом розгляду та пошуку теоретичних і практичних аспектів. У подальшому, надання рекомендацій щодо покращення та удосконалення ...
Перестюк, Антон Олександрович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Кваліфікаційна робота присвячена маркетинговому дослідженню конкурентного середовища на прикладі юридичної фірми "Синегор". Мета дослідження полягала в розкритті особливостей цієї компанії, визначенні її конкурентних переваг ...
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International».
У першому розділі було розглянуто визначення малого бізнесу, що таке маркетинг, та яка різниця між ...
Омелянюк, Анна Олександрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Мета дипломної полягає у дослідженні теоретико-методичних положень створення маркетингової стратегії для клієнтів ринку освітніх послуг. Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання:
1. визначити сутність та ...
Мета дослідження – виявлення ринкових позицій підприємства, дослідження тенденцій розвитку ринку та надання рекомендацій щодо покращення діяльності компанії.
Об’єкт дослідження – процес аналізу ринкових позицій підприємства ...
Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення теоретичних аспектів використання інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції на підприємстві, аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Видавництво Старого Лева» та ...
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку інтелектуальних продуктів, особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих в процесі навчання та їх ...