Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності у ФОП «Майкіна О.А.». Об’єктом дослідження кваліфікаційної ...
Метою дослідження є визначення основних теоретичних і практичних аспектів впровадження та використання інструментів маркетингу B2B, а також можливостей їх застосування в маркетинговій діяльності компанії.
Об’єктом ...
Мета роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних основ процесу управління маркетинговою діяльність на підприємстві та надати рекомендацій з розробки напрямків удосконалення роботи ТОВ "НЦ МАЙСТЕР КОУЧ".
Об‘єкт ...
Мета роботи – дослідити функціонування підприємства «КК Консалтинг» та на його прикладі пояснити, як працює маркетинг підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на підприємстві. Предметом дослідження – ...
Мета дипломної роботи : аналіз і розробка напрямків вдосконалення просування бренду компанії ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «МАЙСТЕР КОУЧ» в соціальних мережах. Предмет дослідження – просування бренду компанії в соціальних мережах ...
Мета роботи – дослідити теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства та розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД».
Об’єкт дослідження. ...
Мета кваліфікаційної роботи – дослідити роль реклами в просуванні бренда видавництва та запропонувати напрямки посилення її впливу. Об’єктом дослідження є маркетингова та рекламна діяльність підприємства, а предметом – ...
Мета кваліфікаційної роботи – полягає у дослідженні теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо оптимізації організації та проведення маркетингових досліджень ринкових позицій підприємства; Об'єктом ...
Метою дипломної роботи є висвітлення теоретичних основ проєктування та розподілу повноважень на підприємстві, оцінка розподілу повноважень на ТОВ «АХЕД ІНТЕРНЕШНЛ» та розробка шляхів щодо його покращення. Об’єктом ...
Метою кваліфікаційної роботи є дослідити процес прийняття управлінських рішень в організації та обґрунтувати підходи та методи соціально економічної оцінки результатів прийнятих рішень. Об’єктом дослідження є процес ...
Мета роботи – дослідити значення інформаційно-аналітичних ресурсів Інтернету у менеджменті організації конкретного підприємства та запропонувати шляхи їх вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси використання ...
Метою роботи є дослідження теоретичних основ організаційної структури управління підприємством, аналіз його організаційної структури, її впливу на організацію управлінської праці та її ефективності у ТОВ «КИЇВІНВЕСТПРОЕКТ», ...
Метою дипломної роботи є висвітлення теоретичних основ управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, оцінка управління маркетингом у ТОВ «ВОРК СЕРВІС ДК» та розробка пропозицій щодо його покращення. Предметом ...
Метою даної роботи є з’ясування особливостей особистісного розвитку психолога консультанта в процесі професійного становлення.
Об’єкт дослідження – особистість психолога-консультанта. Предмет – особливості розвитку ...
Метою даної роботи є з’ясування особливостей самодетермінації та її динаміки в процесі професійного зростання. Об’єкт дослідження – професійне зростання психолога
Предмет – особливості самодетермінації та її динаміка у ...
Мета – проаналізувати теоретичні підходи та соціально-психологічні дослідження особливостей ідеалів сучасного студентства.
Гіпотеза дослідження – особистісні ідеали дають можливість сучасним студентам збагатити власний ...
Мета роботи – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити можливість прогнозу міжособистісних стосунків, шляхом діагностики причин конфліктної взаємодії у парах.
Об’єктом дослідження виступає міжособистісний конфлікт ...
Метою дипломної роботи є виявлення впливу психологічних та соціальних факторів на подолання кризових ситуацій. Об’єктом дослідження виступає явище кризи та переживання кризових ситуацій. Предметом дослідження виступають ...
Мета дослідження – дослідити роль казки у формуванні етичних уявлень дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження - етичні уявлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження - казка як чинник розвитку ...
Мета даного дослідження - дослідити психологічні особливості само
презентації особистості у соціальних мережах. Об'єкт дослідження: самопрезентація особистості. Предмет дослідження: психологічні особливості самопрезентації ...