Repository of
Kyiv National Linguistic University

Навчання писемного мовлення студентів-філологів з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Свиридюк, Віра Петрівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T12:02:30Z
dc.date.available 2021-06-01T12:02:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Свиридюк В. П. Навчання писемного мовлення студентів-філологів з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій / В. П. Свиридюк // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 42. - С. 155-162. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1917
dc.description.abstract Стаття присвячена пошуку шляхів оптимізації формування навичок навчання писемного мовлення німецькою мовою. У статті проаналізовано способи та методи, задіяні в процесі оволодіння письмовим мовленням іноземної мови, наводяться приклади інтерактивних вправ для навчання формулювання речень німецькою мовою та подається опис інтерактивних онлайн-вправ для застосування в навчанні спонтанного мовлення німецькою мовою, розглядається комплекс вправ для навчання письму з використанням різних онлайн-вправ та стратегій відповідно до особливостей психолінгвістичних механізмів письма. Переваги різних методів письма та приклади їх використання відображають зміст навчання письму на основі методології оцінної діяльності. Крім того, визначено етапи письмової майстерності студентів-філологів в умовах самостійної роботи. У статті відображено результати самостійної письмової роботи студентів бакалаврів Національного лінгвістичного університету та проаналізовано сучасні стратегії навчання письма, схематично описано стратегії, що репрезентують три етапи цього виду мовленнєвої діяльності, а також підкреслена важливість поступового та систематичного використання цих вправ під час навчання. Доведено, що організація навчання писемного мовлення за допомогою інтерактивних вправ може компенсувати студентам малу кількість авдиторних занять для розвитку писемномовленнєвих навичок і вмінь, стимулювати їхню самостійну навчальну діяльність у позаавдиторних умовах, а використання інформаційно-телекомунікаційних технологій, зокрема інтерактивних вправ та електронної пошти, значно оптимізує самостійний навчальний процес студентів та частково усуває проблеми, пов’язані із самостійним оволодінням іншомовним спілкуванням. У статті також надані мовні характеристики нарису як наукового тексту. З’ясовано, що автентичний іншомовний матеріал спонукає до ознайомлення та вивчення лінгвосоціокультурних особливостей написання текстів. en_US
dc.publisher Педагогічний альманах en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 42
dc.subject онлайн-вправа en_US
dc.subject іншомовне спілкування en_US
dc.subject методи і прийоми en_US
dc.subject комунікативна компетентність en_US
dc.subject online exercise en_US
dc.subject foreign language communication en_US
dc.subject methods and techniques en_US
dc.subject communicative competence en_US
dc.title Навчання писемного мовлення студентів-філологів з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account