dc.description.abstract |
Стаття присвячена пошуку шляхів оптимізації формування навичок навчання писемного мовлення німецькою мовою. У статті проаналізовано способи та методи, задіяні в процесі оволодіння письмовим мовленням іноземної мови, наводяться приклади інтерактивних вправ для навчання формулювання речень німецькою мовою та подається опис інтерактивних онлайн-вправ для застосування в навчанні спонтанного мовлення німецькою мовою, розглядається комплекс вправ для навчання письму з використанням різних онлайн-вправ та стратегій відповідно до особливостей психолінгвістичних механізмів письма. Переваги різних методів письма та приклади їх використання відображають зміст навчання письму на основі методології оцінної діяльності. Крім того, визначено етапи письмової майстерності студентів-філологів в умовах самостійної роботи.
У статті відображено результати самостійної письмової роботи студентів бакалаврів Національного лінгвістичного університету та проаналізовано сучасні стратегії навчання письма, схематично описано стратегії, що репрезентують три етапи цього виду мовленнєвої діяльності, а також підкреслена важливість поступового та систематичного використання цих вправ під час навчання. Доведено, що організація навчання писемного мовлення за допомогою інтерактивних вправ може компенсувати студентам малу кількість авдиторних занять для розвитку писемномовленнєвих навичок і вмінь, стимулювати їхню самостійну навчальну діяльність у позаавдиторних умовах, а використання інформаційно-телекомунікаційних технологій, зокрема інтерактивних вправ та електронної пошти, значно оптимізує самостійний навчальний процес студентів та частково усуває проблеми, пов’язані із самостійним оволодінням іншомовним спілкуванням.
У статті також надані мовні характеристики нарису як наукового тексту. З’ясовано, що автентичний іншомовний матеріал спонукає до ознайомлення та вивчення лінгвосоціокультурних особливостей написання текстів. |
en_US |