Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація антикризової рекламної кампанії на прикладі ТОВ «НЬЮТРЕКС»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Авельцов, Михайло Дмитрович
dc.date.accessioned 2021-06-03T11:50:34Z
dc.date.available 2021-06-03T11:50:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Авельцов М. Д. Організація антикризової рекламної кампанії на прикладі ТОВ «НЬЮТРЕКС» / М. Д. Авельцов; наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021 - 65 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1964
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота на тему «Організація антикризової рекламної кампанії» виконана на базі практики ТОВ «НЬЮТРЕКС». Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування пропозицій та рекомендацій щодо організації антикризової рекламної кампанії, а також основних напрямків та рекомендацій щодо вдосконалення організації реклами на підприємстві. en_US
dc.title Організація антикризової рекламної кампанії на прикладі ТОВ «НЬЮТРЕКС» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу