dc.contributor.author |
Авельцов, Михайло Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-03T11:50:34Z |
|
dc.date.available |
2021-06-03T11:50:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Авельцов М. Д. Організація антикризової рекламної кампанії на прикладі ТОВ «НЬЮТРЕКС» / М. Д. Авельцов; наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021 - 65 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1964 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота на тему «Організація антикризової рекламної кампанії» виконана на базі практики ТОВ «НЬЮТРЕКС». Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування пропозицій та рекомендацій щодо організації антикризової рекламної кампанії, а також основних напрямків та рекомендацій щодо вдосконалення організації реклами на підприємстві. |
en_US |
dc.title |
Організація антикризової рекламної кампанії на прикладі ТОВ «НЬЮТРЕКС» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |