Repository of
Kyiv National Linguistic University

Розробка комплексу маркетингу для підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Профмайстер»)

Show simple item record

dc.contributor.author Антоненко, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-06-03T12:30:44Z
dc.date.available 2021-06-03T12:30:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Антоненко А. О. Розробка комплексу маркетингу для підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Профмайстер») / А. О. Антоненко; наук. кер. Н. В. Шульпіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1968
dc.description.abstract Метою комплексу маркетингу торгового підприємства є забезпечення стимулювання збуту для отримання максимальної прибутковості торгово-господарської діяльності підприємства, підвищення ефективності підприємства на ринку реалізованих товарів і послуг, підвищення впізнаваності торгового підприємства і розширення сфери присутності на ринку. Для забезпечення перерахованих вище цілей в випускної кваліфікаційної роботі проведено практичне дослідження маркетингової діяльності торгового підприємства ТОВ «Профмайстер», що реалізує сферу оптової торгівлі на українському ринку. en_US
dc.title Розробка комплексу маркетингу для підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Профмайстер») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account