Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові технології просування в умовах діджиталізації економіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонова, Валерія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-06-03T12:48:11Z
dc.date.available 2021-06-03T12:48:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Антонова В. І.Маркетингові технології просування в умовах діджиталізації економіки / В. І. Антонова; наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1969
dc.description.abstract Метою даної дипломної роботи є комплексне дослідження впливу розвитку цифрової економіки на маркетингові технології просування і розробка рекомендацій щодо впровадження цифрових маркетингових технологій у діяльність підприємства. en_US
dc.title Маркетингові технології просування в умовах діджиталізації економіки en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу