dc.contributor.author |
Антонова, Валерія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-03T12:48:11Z |
|
dc.date.available |
2021-06-03T12:48:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Антонова В. І.Маркетингові технології просування в умовах діджиталізації економіки / В. І. Антонова; наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1969 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної дипломної роботи є комплексне дослідження впливу розвитку цифрової економіки на маркетингові технології просування і розробка рекомендацій щодо впровадження цифрових маркетингових технологій у діяльність підприємства. |
en_US |
dc.title |
Маркетингові технології просування в умовах діджиталізації економіки |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |