Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Сучасні напрями дослідження рівня задоволеності споживачів на прикладі ТОВ ЮК «ПРАЙМЛЕКС»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Батко, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-06-03T13:00:24Z
dc.date.available 2021-06-03T13:00:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Батко Т. С. Сучасні напрями дослідження рівня задоволеності споживачів на прикладі ТОВ ЮК «ПРАЙМЛЕКС» / Т. С. Батко; наук. кер А. В. Богачова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 108 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1970
dc.description.abstract Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо підвищення оцінки задоволеності споживачів юридичної компанії ТОВ ЮК «ПРАЙМЛЕКС». en_US
dc.title Сучасні напрями дослідження рівня задоволеності споживачів на прикладі ТОВ ЮК «ПРАЙМЛЕКС» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу