dc.contributor.author |
Кудіна, Валерія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T07:18:42Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T07:18:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кудіна В.О . Використання інтернет- маркетингу та електронної комерції в діяльності підприємства на ринку В2В послуг на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Бігдата») / В. О. Кудіна; наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 72 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1981 |
|
dc.description.abstract |
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності інтернет-маркетингу та електронної комерції ТОВ «Бігдата».
Практичні результати проведеного дослідження полягають у застосуванні рекомендацій автора, щодо підвищення ефективності використання інтернет-маркетингу та електронної комерції у ТОВ «Бігдата». |
en_US |
dc.title |
Використання інтернет- маркетингу та електронної комерції в діяльності підприємства на ринку В2В послуг на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Бігдата») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |