Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Використання інтернет- маркетингу та електронної комерції в діяльності підприємства на ринку В2В послуг на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Бігдата»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудіна, Валерія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:18:42Z
dc.date.available 2021-06-04T07:18:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кудіна В.О . Використання інтернет- маркетингу та електронної комерції в діяльності підприємства на ринку В2В послуг на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Бігдата») / В. О. Кудіна; наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1981
dc.description.abstract Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності інтернет-маркетингу та електронної комерції ТОВ «Бігдата». Практичні результати проведеного дослідження полягають у застосуванні рекомендацій автора, щодо підвищення ефективності використання інтернет-маркетингу та електронної комерції у ТОВ «Бігдата». en_US
dc.title Використання інтернет- маркетингу та електронної комерції в діяльності підприємства на ринку В2В послуг на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Бігдата») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу