dc.contributor.author |
Купчевський, Петро Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T07:24:28Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T07:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Купчевський П. О.Застосування інструментів В2В маркетингу на прикладі ТОВ «ЛОГІСТИЧНЕ РІШЕННЯ» / П. О. Купчевський;наук. кер. Л. Г. Данченко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 87 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1982 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є розвиток положень теорії застосування інструментів В2В маркетингу та розробка на цій основі пропозицій щодо вдосконалення їх використання на підприємстві. |
en_US |
dc.title |
Застосування інструментів В2В маркетингу на прикладі ТОВ «ЛОГІСТИЧНЕ РІШЕННЯ» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |