Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація маркетингової діяльності у малому бізнесі на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухарук, Богдан Олександрович
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:30:48Z
dc.date.available 2021-06-04T07:30:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кухарук Б. О. Організація маркетингової діяльності у малому бізнесі на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» / Б. О. Кухарук; наук. кер. Я. С. Ларіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1983
dc.description.abstract Мета дослідження виступає у вивченні особливостей організації маркетингової діяльності у малому бізнесі та формулюванні рекомендацій для вдосконалення маркетингової діяльності ФОП «Новошицький Я. О.». Отримані результати роботи дозволять вдосконалити маркетингову діяльність ФОП «Новошицький Я. О.», а при їх трансформації до різних ситуацій можна застосовувати для вдосконалення маркетингової діяльності різних представників малого бізнесу в Україні. en_US
dc.title Організація маркетингової діяльності у малому бізнесі на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу