dc.contributor.author |
Кухарук, Богдан Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T07:30:48Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T07:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кухарук Б. О. Організація маркетингової діяльності у малому бізнесі на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» / Б. О. Кухарук; наук. кер. Я. С. Ларіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1983 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження виступає у вивченні особливостей організації маркетингової діяльності у малому бізнесі та формулюванні рекомендацій для вдосконалення маркетингової діяльності ФОП «Новошицький Я. О.».
Отримані результати роботи дозволять вдосконалити маркетингову діяльність ФОП «Новошицький Я. О.», а при їх трансформації до різних ситуацій можна застосовувати для вдосконалення маркетингової діяльності різних представників малого бізнесу в Україні. |
en_US |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності у малому бізнесі на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |