Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз маркетингової активності конкурентів на прикладі Київського національного лінгвістичного університету

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Люкова, Аліна Максимівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:40:07Z
dc.date.available 2021-06-04T07:40:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Люкова А. М.Аналіз маркетингової активності конкурентів на прикладі Київського національного лінгвістичного університету / А. М. Люкова; наук. кер. Я. С. Ларіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1984
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота на тему «Аналіз маркетингової активності конкурентів» виконана на базі практики Київського національного лінгвістичного університету. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є розробка теоретико-методичних і прикладних засад обґрунтування маркетингової стратегії ЗВО на основі маркетингового дослідження конкурентного середовища. Внести пропозиції щодо вдосконалення ефективності проведення маркетингових заходів, оцінки конкурентоспроможності та сформувати стратегію подальшого розвитку ЗВО. Під час роботи розроблено ряд пропозиції щодо підвищення маркетингової активності КНЛУ, що дозволить значно підвищити рівень ефективності діяльності університету, покращить репутацію бренда. Реалізація запропонованих заходів передбачає регулярне проведення маркетингових досліджень, краще інформування потенційних споживачів, партнерів, інвесторів про всі аспекти діяльності КНЛУ. en_US
dc.title Аналіз маркетингової активності конкурентів на прикладі Київського національного лінгвістичного університету en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу