Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Ефективність маркетингової діяльності організації на прикладі ТОВ «БігДата»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новікова, Богдана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:49:03Z
dc.date.available 2021-06-04T07:49:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Новікова Б. В.Ефективність маркетингової діяльності організації на прикладі ТОВ «БігДата» / Б В. Новікова; наук. кер. Н. В. Шульпіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1985
dc.description.abstract У даній роботі була досліджена сутність маркетингу на підприємстві, основні поняття та методи оцінки його ефективності, надано характеристику середовища функціонування досліджуваного підприємства та оцінку його маркетингової діяльності та її ефективності. Було розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства та її рентабельності. en_US
dc.title Ефективність маркетингової діяльності організації на прикладі ТОВ «БігДата» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу