Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону на прикладі ТОВ «Київгума»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овсяннікова, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:22:25Z
dc.date.available 2021-06-04T08:22:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Овсяннікова К. А. Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону на прикладі ТОВ «Київгума» / К. А. Овсяннікова;наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 59 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1988
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону» виконана на базі практики ТОВ «Київгума». Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є визначення ролі реклами для українського бренду та надання рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства на вітчизняному ринку. en_US
dc.title Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону на прикладі ТОВ «Київгума» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу