dc.contributor.author |
Овсяннікова, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:22:25Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:22:25Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Овсяннікова К. А. Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону на прикладі ТОВ «Київгума» / К. А. Овсяннікова;наук. кер. М. В. Тарасюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 59 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1988 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону» виконана на базі практики ТОВ «Київгума».
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є визначення ролі реклами для українського бренду та надання рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства на вітчизняному ринку. |
en_US |
dc.title |
Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону на прикладі ТОВ «Київгума» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |