dc.contributor.author |
Олійник, Юлія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:29:27Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:29:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Олійник Ю. О. Управління маркетинговою діяльністю малого підприємства на прикладі ТОВ «Майер Торг» / Ю. О. Олійник; наук. кер. О. О. Літовкіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1990 |
|
dc.description.abstract |
Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю
малого підприємства (на прикладі ТОВ «Майер Торг»).В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження процесів та явищ у їх
взаємозв'язку та розвитку, а саме: аналіз та синтез, системний, монографічний,
аналітичний. Достовірність та обґрунтованість дослідження забезпечило
використання: методів логічного узагальнення, методів фінансового та
статистичного аналізу, методів наукового абстрагування тощо. |
en_US |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю малого підприємства на прикладі ТОВ «Майер Торг» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |