Repository of
Kyiv National Linguistic University

Управління маркетинговою діяльністю малого підприємства на прикладі ТОВ «Майер Торг»

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:29:27Z
dc.date.available 2021-06-04T08:29:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Олійник Ю. О. Управління маркетинговою діяльністю малого підприємства на прикладі ТОВ «Майер Торг» / Ю. О. Олійник; наук. кер. О. О. Літовкіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1990
dc.description.abstract Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю малого підприємства (на прикладі ТОВ «Майер Торг»).В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження процесів та явищ у їх взаємозв'язку та розвитку, а саме: аналіз та синтез, системний, монографічний, аналітичний. Достовірність та обґрунтованість дослідження забезпечило використання: методів логічного узагальнення, методів фінансового та статистичного аналізу, методів наукового абстрагування тощо. en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю малого підприємства на прикладі ТОВ «Майер Торг» en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account