Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Стратегії просування бренду товару/послуг підприємства на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опенько, Назар Юрійович
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:35:31Z
dc.date.available 2021-06-04T08:35:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Опенько Н. Ю. Стратегії просування бренду товару/послуг підприємства на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» / Н. Ю. Опенько;наук. кер. О. М. Згурська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1992
dc.description.abstract У дипломній роботі розкрито сутність і значення брендингу в системі ринкових відносин, актуальність створення бренду, з урахуванням психологічних та філософських особливостей. Розглянуто основні етапи розробки бренду та перераховано основні стратегії позиціонування бренду. Проаналізовано стан вітчизняного підприємства, прикладом якого було обрано ФОП «Новошицький Я.О.» - одного із лідерів на ринку продажів автомобільних товарів в Україні. en_US
dc.title Стратегії просування бренду товару/послуг підприємства на прикладі ФОП «Новошицький Я. О.» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу